DESENVOLUPEM CAPACITATS
(DE 3 A 6 ANYS)

Protagonistes del seu aprenentatge
El nostre estil educatiu es basa en la persona. Per aquest motiu, l’infant és el protagonista del seu procés de desenvolupament. Partim de les seves experiències, interessos, talents, capacitats, del que els emociona per tal de crear aprenentatges significatius que perdurin.
Conceptes clau
- Aprenentatge globalitzat: Oferim uns entorns educatius rics per tal de proporcionar el desenvolupament integral de cada un dels infants. Espais segurs, acollidors, agradables i rics d’estímuls.
- Acompanyament: L’adult acompanya en aquest procés de desenvolupament de l’infant tot observant i provocant nous reptes. El vincle positiu entre l’infant i l’educador és fonamental pel benestar i el correcte desenvolupament de l’infant.
- Relació família – escola: Considerem imprescindible establir vincles de col·laboració. Busquem el diàleg, la participació i col·laboració per tal de compartir el creixement i acompanyament dels infants.

Què oferim?
- Horari de 9 a 13h i de 15 a 17h, amb opció de fer acollida matinal a partir de ¾ de 8. També disposem d’activitats extraescolars i casals d’estiu durant el mes de juliol.
- Menjador amb cuina pròpia.
- Suport d’una Tècnica en Educació Infantil pels dos grups de P3.
- Equip psicopedagògic que assessora l’equip docent.
- Colònies i diverses sortides al llarg del curs.
Com ho fem?
És a partir de la quotidianitat que l’infant anirà construint la seva pròpia identitat, per aquest motiu oferim temps per a les arribades i sortides, temps pels jocs, activitat i el descans, temps per l’afecte i les relacions, temps per tenir cura d’un mateix, per una bona alimentació.
A l’aula i al pati oferim diferents racons de joc tot potenciant la relació entre infants de diferents edats. Utilitzem metodologies actives on s’afavoreix el joc lliure, la cooperació entre iguals i entre alumnes de diferents edats.
Poden ser propostes fruit d’un text (conte, dita…) o objecte (pinya, fulla seca…) presentat per la mestra, fruit d’una inquietud d’un infant o bé una provocació o repte plantejat per l’educador. També realitzem sessions de psicomotricitat, de música, d’anglès, de Duna i disposem d’una auxiliar de conversa en llengua anglesa.
Oferim diferents espais i propostes en les que els infants poden actuar, imaginar, construir, observar, experimentar, fer-se preguntes, prendre decisions, relacionar-se amb infants de diferents edats… És una metodologia que permet donar resposta als interessos, necessitats i diferents ritmes d’aprenentatge dels infants.
(Els ambients d’aprenentatge estan temporalment tancats a causa de les restriccions per la Covid-19).